No možno sa po nejak do budúcna poobzerám...
Report
Šťastena mi pri aute moc nepraje. Po vyriešení problémov s odtrhnutou farbou sa vzápätí dostavil ďalší - dekály. Myslel som si, že to bude relatívne "easy", ale ten najväčší bol dostatočne veľký na to, aby stihol zaschnúť na pravej strane, kým som pracoval na ľavej a vrchnej časti. Dokonca nepomohla ani výdatná vrstva Decal Softu. Nakoniec som pravú stranu celkom zničil.
Teraz čo s tým? Riadne ma to celého znechutilo ... nakoniec som musel malinko prechod z dekálu na farbu prebrúsiť a išiel som zbytok striekať. Najprv som so striekaním skončil tesne nad koncom dekálu, kde prechod farby aj na povrchu bol viditeľný. Tak som nakoniec striekal ešte raz, tentokrát až po vrch. V istom bode poznať rozdiel kde končí nálepka a začína farba, ale v celku som s tým spokojný. Najmä keď si uvedomím, ako to vyzeralo po nehode.
Nalepil som posledné malé nálepky, zalakoval asi 2x, vyleštil pastou od Tamiye Compound FINE (je to celkom mrška, rýchlo zasychá a najmä v linkách a zákutiach vie urobiť starosti) a zasklil. Zasklenie bolo jednoduché a darilo sa mi, až kým som si pri poslednom skle (ľavom) nevtlačil priehľadný diel dnu. Lepidlo sa dostalo tam kam nemalo a nepomohlo ani výdatné leštenie pastou.
Najťažšie zo všetkého bolo dať auto dohromady. Nerozumiem ako môžu majstri celý model poskladať s použitím trochy hrubej sily, ktorá je potrebná aby človek vôbec dostal interiér a podvozok do karosérie bez toho, aby poškodili lak. Mne sa to na malých miestach podarilo ..
Celé vnútro je doslova napráskané dielmi, ktoré častokrát nemajú šancu správne dosadať, pretože tam jednoducho nie je miesto. Najviac viditeľné je to v priestore za prednými kolesami. To však kolesá zakryjú ..
Kapota je len priložená.
Mám pocit, že po preleštení sa z auta stal magnet na prach. Sadá naň totiž absolútne všetko a nafotiť to tiež bolo niečo.
No, pomaly sa dostávam do finále a ostáva mi zhruba len 1/3 práce, tak snáď sa dostaví kukatelný výsledok.