Mapa sveta- Fallout 1/ 1:1
Napísané: 16 Máj 2018 09:47
vzhľadom na to, že som začal hrať Fallout of Nevada, čo je jedna ruská modifikácia starého Fallouta, ktorú konečne preložili do angličtiny, tak som si spravil aj mapu, potom som zmastil aj ostatné mapy (Fallout 1, Fallout 1.5 Resurrection, Fallout 2 a Fallout Tactics) a začal som špekulovať, ako im dať nejaký jednotný okraj/ rámik, začal som tým, že som nadstavil pôvodný rámik z hry, natiahol ho na výšku a dal tam všetky názvy lokácií a zbytok tlačítok zostal voľný (pre predstavu, mapa z hry Fallout of Nevada, to sú len základné lokácie, čo sa dajú objaviť túlaním po mape, ďalšie lokácie sa dozviete iba z rozhovorov), no potom ma napadlo, že spravím rámik iba tak vysoký, aby sa tam zmestili všetky tlačítka lokácií, zväčším to podľa potreby a na obrazovku umiestnim celú mapu v kuse
no a keďže už mám vymodelovaný kalendár/ hodiny na PipBoy 2000, napadlo ma zmastiť aj menu mapy z Falloutu 1 ako obraz na stenu
tá je špecifická tým, že na mape samotnej nie sú nápisy lokácií, iba zelené krúžky (obrátený trojuholník je vaša pozícia na mape a keď na to nabehnete kurzorom, tak sa objaví názov lokácie) a všetky nápisy majú na boku svoje miesta aj s tlačítkami, teda zelené kolečká sa a mape ukážu časom, keď ich objavíte, alebo vám o nich ostatné postavy povedia a ukážu sa na mape, na začiatku je celá mapa čierna, ďalšie diely mali lokácií viac a preto aj okno s posuvnými tlačítkami, takže nieje vidieť všetky tlačítka naraz
toto by sa dalo spraviť aj ako reálna funkčná vec, keď stlačím tlačítko, rozsvieti sa dané kolečko na mape, aby človek vedel, čo kde je, ale musel som prejsť celú mapu, aby sa odokryla a poskladať z toho celé územie
to potom jemne orezať a umiestniť na obrazovku nebude problém
no a keďže už mám vymodelovaný kalendár/ hodiny na PipBoy 2000, napadlo ma zmastiť aj menu mapy z Falloutu 1 ako obraz na stenu
tá je špecifická tým, že na mape samotnej nie sú nápisy lokácií, iba zelené krúžky (obrátený trojuholník je vaša pozícia na mape a keď na to nabehnete kurzorom, tak sa objaví názov lokácie) a všetky nápisy majú na boku svoje miesta aj s tlačítkami, teda zelené kolečká sa a mape ukážu časom, keď ich objavíte, alebo vám o nich ostatné postavy povedia a ukážu sa na mape, na začiatku je celá mapa čierna, ďalšie diely mali lokácií viac a preto aj okno s posuvnými tlačítkami, takže nieje vidieť všetky tlačítka naraz
toto by sa dalo spraviť aj ako reálna funkčná vec, keď stlačím tlačítko, rozsvieti sa dané kolečko na mape, aby človek vedel, čo kde je, ale musel som prejsť celú mapu, aby sa odokryla a poskladať z toho celé územie
to potom jemne orezať a umiestniť na obrazovku nebude problém