Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
M4A3 Sherman /GPM + scratch/ 1:25 - by johnny7 - HOTOVO
Moderátor: Oliver
Re: M4A3 Sherman /GPM/ 1:25 - by johnny7
Aj tu musím pochváliť spracovanie posledného progresu.
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts
Re: M4A3 Sherman /GPM/ 1:25 - by johnny7
johnny paráda..ďaľší model može byť kludne aj Bat-M.. ty si jeden ztých, ktorý to može dať na 110%..k shermanu: super úprava modelu nato, že je to čistostavba..tie detaili sú perfektné..
k tým miestam, kde nesadla retuš..mne keď ujde štetec a všimnem si to neskôr tak si oblíznem prst a prejdem niekolkokrát po danom mieste..retuš sa tým krásne zjednotí s tiskom (v podstate ju rozotrem do stratena)..
teším sa na ďaľší report..
k tým miestam, kde nesadla retuš..mne keď ujde štetec a všimnem si to neskôr tak si oblíznem prst a prejdem niekolkokrát po danom mieste..retuš sa tým krásne zjednotí s tiskom (v podstate ju rozotrem do stratena)..
teším sa na ďaľší report..
Re: M4A3 Sherman /GPM/ 1:25 - by johnny7
Dokoncil som koulomet. Nechapem ako tu niektori mozu tak rychlo lepit, lebo koulomet so stojancekom i zasobnikom ma stali okolo 6h casu - dva podvecery.
Povodny koulomet bol velmi neforemny. Hlaven som upravil namotanim na ihlu 1,2mm. Dobre mi padlo stencenie papiera "odlupnutim" niekolkych vrstiev. Koniec ihly som nebrusil, ale na koniec hlavne som pouzil opacny koniec ihly, t.j. ten kde je ta plastova ona. Tam je pekny hladky a okruhly otvor, ktory uz nie je potrebne dalej upravovat. Nadieroval som tlmic a splasticnil niektore povrchy. Podobne aj na zasobniku, kde to nevyzera najlepsie, ale lepsie ako obycajny kvader. Aj rucka bola len tak nakreslena, tak som ju radsej dorobil.
Povodny koulomet bol velmi neforemny. Hlaven som upravil namotanim na ihlu 1,2mm. Dobre mi padlo stencenie papiera "odlupnutim" niekolkych vrstiev. Koniec ihly som nebrusil, ale na koniec hlavne som pouzil opacny koniec ihly, t.j. ten kde je ta plastova ona. Tam je pekny hladky a okruhly otvor, ktory uz nie je potrebne dalej upravovat. Nadieroval som tlmic a splasticnil niektore povrchy. Podobne aj na zasobniku, kde to nevyzera najlepsie, ale lepsie ako obycajny kvader. Aj rucka bola len tak nakreslena, tak som ju radsej dorobil.
Hotovo: M4A3 Sherman GPM, Brabham BT26 Forum Team
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12909
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: M4A3 Sherman /GPM/ 1:25 - by johnny7
máš aj mušku a tak sa pýtam, nástrelky sú kde? ... inak nemám slov, fakt paráda
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
- papierovy zralok | --
- Príspevky: 342
- Meno: Michal
- Bydlisko: Bratislava
Re: M4A3 Sherman /GPM/ 1:25 - by johnny7
Paradny .50 cal, tiez nemam slov.
Zaciatocnik, vdacny za kazdu radu.
Re: M4A3 Sherman /GPM + scratch/ 1:25 - by johnny7
Trosku casu (uz niekolko dni ) som sa venoval cestovnemu zamku. Kedze proporcne a tvarovo bol uplne mimo, tak som si cely vyrobil nanovo. A kedze to nie je jediny diel, ktory som si vyrobil od piky, zmenil som aj nazov temy - ze GPM + scratch
Kupodivu len po dvoch betatestoch si myslim, ze moze byt. Trosku ma mrzi ten nepekne vyondeny stvorcek, kam zrejme zapada zamok na prednom pancieri. A natupo lepene krajne diely sa mi pri manipulacii stale odliepali, tak preto to tak aj vyzera...
Este tam asi doplnim nejake srubky na miesto, kde sa celuste upinaju...
Kupodivu len po dvoch betatestoch si myslim, ze moze byt. Trosku ma mrzi ten nepekne vyondeny stvorcek, kam zrejme zapada zamok na prednom pancieri. A natupo lepene krajne diely sa mi pri manipulacii stale odliepali, tak preto to tak aj vyzera...
Este tam asi doplnim nejake srubky na miesto, kde sa celuste upinaju...
Naposledy upravil/-a johnny7 v 10 Dec 2013 00:07, upravené celkom 1 krát.
Hotovo: M4A3 Sherman GPM, Brabham BT26 Forum Team
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
Re: M4A3 Sherman /GPM + scratch/ 1:25 - by johnny7
hento je drziak hlavne,je to prichytene o karoseriu, ked sa tank prevaza tak sa do toho zachyti hlaven. taky drziak mali napr. aj tigre.
Re: M4A3 Sherman /GPM + scratch/ 1:25 - by johnny7
Roman ja viem, co to je. Vo vojenskej technike sa sice nevyznam ako ty, ale pri Shermanovi toho mam uz prestudovane dost, lebo kazdy blby detail prerabam. Mal si napisat, ze je to uzasne
Hotovo: M4A3 Sherman GPM, Brabham BT26 Forum Team
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
Re: M4A3 Sherman /GPM + scratch/ 1:25 - by johnny7
Uzastne vypada inak, ale zlepsil si sa
"Art without engineering is dreaming. Engineering without art is calculating." Steven K. Roberts
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných