halo
ja to vidim na novu normu EU... takze pohoda
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
Moderátor: Oliver
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
T.E.R.E.N.K.O.Z.A. : Těžkotonážní Efektivní Rychlý Elektronický Náhodně Kráčející Obrovský Zabíjecí Automat
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
Já mám ale ty světla správně, normálně jsi mě úplně vystrašil a musel jsem to zkontrolovat.
Jinak pěkná práce.
Jinak pěkná práce.
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
Po dlouhé době přináším malý pokrok, když jsem dokončil základní stavbu kabiny, která zrovna nedopadla tak, jak bych si představoval . Však můžete posoudit sami.
Na případnou otázku, proč jsem neudělal do kabiny interiér, rovnou odpovídám takto:
1) sice modelařím už nějaký ten pátek a mám tudíž nějaké zkušenosti, avšak na stavbu interiérů si u originálních stavebnic vůbec netroufám, protože mám vždy obavy, že se mi při lepení karoserie jednotlivé díly s vyřezanými okny zbortí, pokazí a celý projekt tak skončí v koši (jedině si udělat zkušební kopii kabiny a na ní vyzkoušet všechny postupy, ale to by stejně asi pro mne byla jen ztráta času a materiálu, a navíc bohužel nemám tolik trpělivosti ).
2) u takto slepené kabiny mám možnost provést vnitřní výztuž různými kartony a mám tak jistotu, že i po nějaké době při několikanásobném ohmatání bude mít kabina stále původní tvar (toto jsem např. neudělal u červené T- Scanie a taky se to nakonec postupem času projevilo ).
Teď bude následovat doladění kabiny (hlavně retuš) a výroba některých doplňků k ní .
Na případnou otázku, proč jsem neudělal do kabiny interiér, rovnou odpovídám takto:
1) sice modelařím už nějaký ten pátek a mám tudíž nějaké zkušenosti, avšak na stavbu interiérů si u originálních stavebnic vůbec netroufám, protože mám vždy obavy, že se mi při lepení karoserie jednotlivé díly s vyřezanými okny zbortí, pokazí a celý projekt tak skončí v koši (jedině si udělat zkušební kopii kabiny a na ní vyzkoušet všechny postupy, ale to by stejně asi pro mne byla jen ztráta času a materiálu, a navíc bohužel nemám tolik trpělivosti ).
2) u takto slepené kabiny mám možnost provést vnitřní výztuž různými kartony a mám tak jistotu, že i po nějaké době při několikanásobném ohmatání bude mít kabina stále původní tvar (toto jsem např. neudělal u červené T- Scanie a taky se to nakonec postupem času projevilo ).
Teď bude následovat doladění kabiny (hlavně retuš) a výroba některých doplňků k ní .
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
Po delší době se hlásím s nějakým pokrokem, mám vyrobenou a osazenou první část doplňků kabiny (kromě úchytů kabiny na rám, toto budu řešit až potom, co bude v rámu zalepen motor se sacím a výfukovým okruhem).
Zbytek doplňků kabiny taky nalepím až po usazení kabiny. Teď jsem začal pracovat na motoru, zatím jsem dal dohromady základ a setrvačník .
Zbytek doplňků kabiny taky nalepím až po usazení kabiny. Teď jsem začal pracovat na motoru, zatím jsem dal dohromady základ a setrvačník .
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
Opět po delší době přináším další postup.
1) jako první jsem dokončil všechny doplňky a nalepil na základ motoru:
2) vyrobil jsem všechny zbývající doplňky pro celý agregát (nosný rám, oba vzduchové filtry a výfukový tlumič a obě výstupní výfuková potrubí)
3) pak jsem to všechno sestavil dohromady a postupně zalepil do modelu. V některých fázích této kompletace to bylo pořádné brnkání na nervy (kardanový hřídel spojující motor s převodovkou a trubky spojující dvojturbo a výfukový tlumič a vzduchové filtry).
4) nakonec jsem vyrobil úchyty kabiny, osadil je a celou kabinu jsem pomocí čepů propojil s podvozkem.
A toto je současný aktuální stav ze stavby tohoto modelu:
Jak je vidět, už toho ze stavby moc nezbývá, jen kola a doplňky celého modelu. A bude hotovo .
1) jako první jsem dokončil všechny doplňky a nalepil na základ motoru:
2) vyrobil jsem všechny zbývající doplňky pro celý agregát (nosný rám, oba vzduchové filtry a výfukový tlumič a obě výstupní výfuková potrubí)
3) pak jsem to všechno sestavil dohromady a postupně zalepil do modelu. V některých fázích této kompletace to bylo pořádné brnkání na nervy (kardanový hřídel spojující motor s převodovkou a trubky spojující dvojturbo a výfukový tlumič a vzduchové filtry).
4) nakonec jsem vyrobil úchyty kabiny, osadil je a celou kabinu jsem pomocí čepů propojil s podvozkem.
A toto je současný aktuální stav ze stavby tohoto modelu:
Jak je vidět, už toho ze stavby moc nezbývá, jen kola a doplňky celého modelu. A bude hotovo .
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
super.
co zanamena skratka vt v nazve auta?
co zanamena skratka vt v nazve auta?
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
Já bych řek Vojenský Tahač.
Jinak bez toho interiéru to vypadá divně.
Jinak bez toho interiéru to vypadá divně.
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
Vím, že to vypadá divně, důvody, proč nedělám interiér jsem už popsal výše. A jinak souhlasím s Brzdičem, jen mi tam ještě chybí zkratka P (aby to bylo komplet - VTP - vojenský tahač přívěsů). VT - takto to je uvedeno na obalu stavebnice .
Re: Tatra 815 8x8 VT /RipperWorks/ 1:32
P v názve nechýba. Celý názov je: Tatra 815 VT 26 265 8x8.1R (aspoň myslím).
Inak pokračuješ pekne len tak ďalej.
Inak pokračuješ pekne len tak ďalej.
"Musíme to urobiť presne, preto to urobíme podľa oka"
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní