Prave som dokoncil podvozok tejto paradnej legendy. Nosna rura je spajdla ovinuta jednotlivymi dielmi, kvoli pevnosti a presnosti. Cele som si to davnejsie nacvicil na zltom valniku T815, tak som vedel do coho idem.Predna naprava je riaditelna a vykyvna-odpruzena. Lepilo sa mi to bez problemov akurat laserova tlac tradicne opadava, poradte, prosim nejaky ucinny 'liek'. Ďakujem.
Foto pridam neskor.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 /ander74/ 1:100
Moderátor: developer10
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
Skusal si napr. rozne laserove tlaciarne?
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
Viac ci menej mi to opadava aj na kupovanych modeloch.Nejake prelakovanie alebo nieco podobne este pred strihanim nepomoze?
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
Asi nie. Laserova tlac je len vrstva suchej farby na povrchu papiera, kym atrament aj offset su farby na tekutej baze a teda sa vpiju do nejakej hlbky.
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12909
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
LuPa napísal:... akurat laserova tlac tradicne opadava, poradte, prosim nejaky ucinny 'liek'. Ďakujem...
určite skús lak (prípadne môžeš na skúšobnom výtlačku jemne zospodu nasliniť), určite sa tlač nebude odierať napr. pri posúvaní oceľového pravítka po ploche papiera a niekto písal, že sa lak prepije tlačou do papiera a fixuje to spolu, ja som lakoval obyčajným akrylovým a tlač sa mi pôsobením laku nerozpila, ako niektorí strašili, možno použili zlý lak, alebo len počuli z počutia, ja som lakoval osobne a bez laku už nikdy, podobne ako atramentovú tlač
samozrejme veľa záleží na tlačiarni, len kvalitné sú drahé a v kupované laserové modely nemám veľkú dôveru, tá tlač býva obvykle za trest, ja, čo môžem (pre rypákov: mám laserový originál), oskenujem a tlačím atramentom, streknem lakom a aj olizovať sa to dá a nič sa pri retuši nerozpije
držím palce a potom daj vedieť, ako si dopadol, predsa len toto je malé, aj formulkáry vyplakávajú, keď stáčajú trubičky sania motora na formuliach
samozrejme stále tu je ešte možnosť natrieť to s BCG, ako to robia hlavne lietadielkári
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
Na tomto som skusal obycajny lak na vlasy, neviem kto mi poradil, strekol som 3 vrstvy ale nie som si isty ci to pomohlo...Ale skusim akrylovy lak ako píšeš, dakujem za radu.Mas konkretny tip a odkial? Tiez treba asi 3 vrstvy?
- toudi_sk | 53
- Krotiteľ textúr
- Príspevky: 12909
- Meno: Milan
- Bydlisko: u susedky
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
ja som mal dupli-color, ale veď uvidíš, čo budú mať v obchode, proste obyčajný akrylový lak, stojí do 5€
lak na vlasy sa používal myslím na odreniny, čiže na vysokú lakýrnickú, brzdič to tuším používal na znázornenie prevádzkových oných
a k vrstvám asi takto, čím viac a čím tenších, tým lepšie
ja som dával aj viac, ako 10 tenkých, veď to uvidíš proti svetlu, aby si mal súvislú vrstvu a nie fľaky, len nedávaj naraz veľa laku, to je najčastejšia začiatočnícka chyba, inak sa pri tom nemá čo pokašľať a teda ešte musíš mať bezprašné miesto, kde to budeš striekať, dosť to smrdí aj pol hodinu, z kuchyne ťa poženú prvou kozmickou
taktiež máš na výber lesk, pololesk, mat, na kasňu sa hodí lesklý, ale môžeš aj polomat, ako zbytok, kedže sú to relatívne malé diely
držím palce
lak na vlasy sa používal myslím na odreniny, čiže na vysokú lakýrnickú, brzdič to tuším používal na znázornenie prevádzkových oných
a k vrstvám asi takto, čím viac a čím tenších, tým lepšie
ja som dával aj viac, ako 10 tenkých, veď to uvidíš proti svetlu, aby si mal súvislú vrstvu a nie fľaky, len nedávaj naraz veľa laku, to je najčastejšia začiatočnícka chyba, inak sa pri tom nemá čo pokašľať a teda ešte musíš mať bezprašné miesto, kde to budeš striekať, dosť to smrdí aj pol hodinu, z kuchyne ťa poženú prvou kozmickou
taktiež máš na výber lesk, pololesk, mat, na kasňu sa hodí lesklý, ale môžeš aj polomat, ako zbytok, kedže sú to relatívne malé diely
držím palce
žasnem, už sa ničomu nedivím, len tíško žasnem (som zrelý na antidepresíva)
na mierku sa nestažuje, mierka sa mení a radšej napchám prachy do modelov pod postel, ako potom niekomu na aukre do krku |
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
Nazdar,
som rád, že si sa pustil do tejto mojej Tatry.
Čo tak skúsiť to vytlačiť na nejakej atramentovej tlačiarni, a je po probléme. Má to ak si dobre pamätám dve strany - to nebude také drahé. Ja som všetky svoje modely tlačil na atramentke Epson Stylus D120 a bolo to v pohode.
som rád, že si sa pustil do tejto mojej Tatry.
Čo tak skúsiť to vytlačiť na nejakej atramentovej tlačiarni, a je po probléme. Má to ak si dobre pamätám dve strany - to nebude také drahé. Ja som všetky svoje modely tlačil na atramentke Epson Stylus D120 a bolo to v pohode.
Re: Tatra 148 valnik + hydr ruka HR-12 / ander74
Dakujem Vam za rady, pani. Ku atramentovej tlaciarni nemam pristup, mal som s nimi v minulosti tiez dobre skusenosti.Kupim si teda lak v blízkej dobe a vyskusam tuto cestu
Ander74, pekne su Tvoje Tatry ale podla mna je chyba na liste kde su podvozkove diely: vpravo dole stoji "...aby bol razvor 4800 mm". Spravne by malo byt 4260 mm a po premerani mi to na mojom modely aj sedi tak. Tato hodnota je uvedena na tom istom liste vlavo pod navodnou kresbou: "...razvor 4260+1320...". Ak sa mylim opravte ma.
A tu aktualny postup za posledne dni. Chvalim detailnost podvozku a presnost vsetkych dielov, robi sa to prijemne akurát pri kabine mi nebolo hned vsetko jasne vnutri ale podarilo sa mi to
Ander74, pekne su Tvoje Tatry ale podla mna je chyba na liste kde su podvozkove diely: vpravo dole stoji "...aby bol razvor 4800 mm". Spravne by malo byt 4260 mm a po premerani mi to na mojom modely aj sedi tak. Tato hodnota je uvedena na tom istom liste vlavo pod navodnou kresbou: "...razvor 4260+1320...". Ak sa mylim opravte ma.
A tu aktualny postup za posledne dni. Chvalim detailnost podvozku a presnost vsetkych dielov, robi sa to prijemne akurát pri kabine mi nebolo hned vsetko jasne vnutri ale podarilo sa mi to
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní