Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Multiparalelka - Liebherr 586 2plus2
Moderátori: iconmaster, braintech
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Upresnenie: diel c. 12 - spojovacia tyc
- Odporucam tento diel upravit na kruhovy prierez stredovej casti, aby to vyzeralo ako v skutocnosti, vid. na Matover (Pisho66) fotke:
Alebo to mozno spravit ZaVeSom ako Petopato, cize nechat len konce a stred nahradit trubkou prislusneho priemeru. Bacha na pevnost spojov!
Alebo to mozno spravit ZaVeSom ako Petopato, cize nechat len konce a stred nahradit trubkou prislusneho priemeru. Bacha na pevnost spojov!
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Multiparalelka - Liebherr 586 2plus2
mkzvk napísal:Ano ano, tohle byl boj, no snad jsem trefil správně Bylo by fajn nazančit správnou polohu vůči ramenům a nnosné roury vůči ramneům výložníku přímo v pdf.
No a také by pomohlo nazančení správné pozice dílů kapoty motoru (14a,14b14c). Stačily by malé rysky na středech těchto 3 kousků a spasování by byla hračka
Tieto vzniknute zmatky a chyby sa pokusim opravit do tej spominanej 1.02 verzie. Samozrejme naznacim aj polohu a opravim taketo kriticke casti, aby sa to dalo lepit bez takychto instruktazov. Do tej verzie by som ale chcel pozbierat vsetky chyby a nejasnosti a naraz ich opravit, teda nie po castiach. Myslim, ze takto to bude lepsie.
S dielmi 14 je to urcite dobry napad, znacim si to, vdaka
borog34 napísal:Paráda ico, je to super nápad dať do jedného vlákna takéto užitočné rady, myslím že nielen mne sa budú jednoduchšie hľadať potrebné inštrukcie k modelu
Napad patri Serpensovi, ja si len vyuzivam priestor. Pokusim sa pridat instrukcie ku vsetkym problematickym dielom, samozrejme to budem upravovat a doplnat aj dodatocne podla vasich skusenosti zo stavieb. Takze makat a kritizovat
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Upresnenie: diel c. 11 - lopata
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Upresnenie: diel c. 18 - kabina
- petopato | 52
- 11 násobný gulášmajster!
- Príspevky: 4356
- Meno: Peter Židuliak
- Bydlisko: Šahy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Multiparalelka - Liebherr 586 2plus2
Takto to vyšlo aj mne, takže to nebude tvoja chyba. Ja som to pochopil tak, že som vyrezal trochu užšie trojuholníčky ako bolo treba a preto som to nalepil tak aby som na oboch koncoch mal rovnaký zvyšok a ten som po nalepení odrezal, ale čo to spraví pri skladaní, zatiaľ netuším.
Re: Multiparalelka - Liebherr 586 2plus2
Výborný nápad toto vlákno. Sa to zíde aj keď to niekto bude stavať druhý krát. Teší ma, že niektoré moje postrehy snáď pomôžu tento skvelý model ešte vylepšiť. Takým je aj jedna časť vnútri kabíny, kde pod postrannou prístrojovou doskou je miesto a mal by tam byť panel. Na tomto obrázku od Ica to vidno a takto som to spravil. (Dúfam, že vidno o čo ide).
Takisto ako tu už bolo povedané aj na kapote je potrebné predĺžiť konce vrchného dielu 15a.
A jedna pomôcka pri lepený protizávaží, takto mi to sedelo presne (ovšem berte do úvahy zmenšenie na 1:50):
Takisto ako tu už bolo povedané aj na kapote je potrebné predĺžiť konce vrchného dielu 15a.
A jedna pomôcka pri lepený protizávaží, takto mi to sedelo presne (ovšem berte do úvahy zmenšenie na 1:50):
pisho66 napísal:K dielu 5b som prilepil diel 5e, z ktorého som musel odrezať asi 1 mm lebo bol dlhý. Diel 5g bolo treba trochu predĺžiť, a diely 5h, 5i a 5j trochu skrátiť, pričom 5i treba nalepiť na 5h. Sú tu uvedené približné vzdialenosťi, nakoľko som to odrezával tak, aby mi to presne sadlo aj s ošívkou. Čiže som to pripasovával na diel 5b. Čo sa týka ich šírky bolo všetko presne. Ešte pri diely 5m bolo treba skrátiť celú tú hranu o 1 mm, aby sadla časť 5f. Všetky tieto rozmery sú ale v 1:50, tak bude všetko 2x väčšie.
Naposledy upravil/-a pisho66 v 10 Mar 2012 10:56, upravené celkom 1 krát.
Nie je dôležitý cieľ, ale cesta.
Re: Multiparalelka - Liebherr 586 2plus2
ja terazky trošku bojujem s protizávažím, neviem či je to moja chyba alebo chyba tlače (sú tam drobné nepresnosti)
nie je to neriešiteľné ale na pravej strane to nebolo tak viditeľné, pritom som to podliepal naraz a tuhým lepidlom
nie je to neriešiteľné ale na pravej strane to nebolo tak viditeľné, pritom som to podliepal naraz a tuhým lepidlom
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Multiparalelka - Liebherr 586 2plus2
mkzvk napísal:Díl 15c... horní část kapoty motoru mi vychází o2,5mm kratší než je potřeba. Do nové verze vystřihovánky tedy prodloužit na straně u žebrování o zmiňované 2,5mm. Možná je to moje nepřesnost, možná chyba tisku. Každopádně prodloužení na škodu nebude...delší se zkrátit dá...krátší se natahuje těžko
Ja som to robil tak, ako pisal aj Petopato, cize ako rezerva tam sluzili tie rohy bokov, skade mozes odrezat tie trojuholnicky. Ale opravim to, aby to bolo jednoznacne!
Borog - tie zavazie su asi najproblematickejsie casti, aj FunThomas mal podobny problem, ze 5g mu vychadzal o dost kratsie..
Tesi ma vasa spolupraca pani!
Re: Multiparalelka - Liebherr 586 2plus2
jj, aj to vlákno som kukal, možno by bolo vhodné doplniť do návodky ako majú byť tie výstuhy v závažiach rozmiestnené
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní