akosi ma opustila fordson muza, tak som sa pustil do tejto krasavice.
Trosku historie, ozaj len trosku (ta ponuknuta Modelikom v zosite je doooost mimo, zle):
Firma vznikla roku 1862 spojenim spolupraca dvoch Anglicanov: Thomas Aveling & Richard Thomas Porter. 3 roku nato, roku 1865 vymysleli a zostrojili svoj prvy parny motor, no a ked vymysleli parny valec, tak zacali predavat po celom svete a verte, neverte, predali ich viac ako vseeeetci vyrobcovia parnych valcov dokopy, God save the Queen.
Jeden sa dokonca ukazal aj v rozpravkovom serialy Thomas parna lokomotiva.
Aj sa o nich spieva:
neviem ako dat video, tak dam len link: https://www.youtube.com/watch?v=Joid7wck_KM
Tento konretny model sa najblizsie podoba BT Typu 8 Ton, ma aj meno Loretta s cislom TA26662 z roku 1916 (vyrobne cislo 8752)
Hadam by aj stacilo, idem k modelu:
namiesal som si iny odtien zelenej, lebo tato strasne krici do oci, moj valec bude tmavsi.
Toto je moj prvy polsky model, pisany navod, no ani nemusi byt, to, ze mam ist podla cisel a pismen, ideme dalej. Co je divne, ze v navodovkach nie su zakreslene niektore casti, napriklad cast 1... nikde nic (ide zospodu na W3). A ako zlepit dokopy celok 4 (ten minipipi obraztek je len cast celku), po dlhsom hutani a kukani na obrazky na googli a potvrdeni od Janusza som na to prisiel. Su to logicke veci aj su zakreslene v navode, neoznacene, ale ak by sa k modelu dostal menej skuseny modelar, a hned od zaciatku bude viac premyslat ako lepit... sa na to vyprdne.
zatial mi svetko pekne sedi. Model to bude urcite pekny, ak ho dokoncim.
Celok 1+2+3:
este ho musim ozdobit asi milionom nitov, presne povedane 148+148+4+23, spolu je to 323, zatial som ich nalepil asi 60, mozno 61.
Dalsi celok je 4, ten uz je farebnejsi a aj ta zelena sa mi paci:
S celkom 1+2+3 ho zlepim az ked ho onitujem a pretriem ciernou.
Teraz sa vrhnem na zadnu cast, ktorou je priestor na sedenie a uloznik pre uhlie a nadrz na vodu, tam je tiez doooost vela nitov.