Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Naves ku Scanii T 143 z E+Z/ Borog34/ 1:32
Naves ku Scanii T 143 z E+Z/ Borog34/ 1:32
krasa tieto stare modeli maju nieco do seba bude aj naves??
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
Dík, náves to nemá takže ostáva len nájsť niečo vhodné na nete (niečo čo by sa k tej Scanii hodilo konštrukčne aj farebne, samozrejme v rámci možností ale zatiaľ som na nič vhodné nenatrafil )
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
Poslem Ti nazad Cisternovy bnaves SCANIA od PKG?
Lepim preto, ze ma to bavi, tak ako ma to bavi a to, co sa mi paci.
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
To by mohla byť zaujímavá kombinácia, doma by som mal mať niekde ešte plachtový náves AGROTEC a skriňový náves Western ale či sa niektorý z nich k ťahaču bude hodiť neviem
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
Myslim ze cisternou by dobre vyzerala. A navyse - kapotove kamiony u nas mozu tahat len kratsie navesy (t.j. cisternu, sklapac, kontajner), nakolko su dlhsie ako standardny tahac (presne o dlzku kapoty). No a keby sa zapojil plachtovy naves (13,5m), celkova dlzka supravy by presahovala dovolenych 16,5 m
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
Sakra, toto ma nenapadlo, vďaka ico dumal som aj nad kontajnerovým návesom, lenže ani ten ani cisternu samostatne doma nemám (iba súpravu od PKG Tatra 815 s kontajnerovým návesom), takže musím špekuľovať ďalej čo zapriahnuť za scaniu, má niekto nejaký tip?
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
Re: Scania T 143/E+Z/1:32
Pustil som sa do kreslenia kontajnerového návesu, zatiaľ mám len testovací návrh rámu (dopredu upozorňujem že je to len skúšobný test a ešte sa to môže zmeniť, detailovo bude náves skôr zjednodušený)
Naposledy upravil/-a borog34 v 04 Jan 2013 09:22, upravené celkom 2 krát.
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
Vyzerá to tak že tvorba návesu bude ešte celkom zaujímavá Na internete som našiel celkom slušný rozmerový náčrt Scanie trojkovej rady s kapotovou kabínou z roku 1988 a podľa toho náčrtu je tento model dosť vzdialený reálnemu ťahaču, nesedia viaceré rozmery (rázvor, výška sedla od zeme, nepatrné rozdiely sú v šírke modelu, zadná náprava má vzduchové pérovanie, na výkrese sú kreslené listové perá a výfuk pod rámom, na modeli je výfuk vyvedený za kabínu ) čiže ak by som sa chcel držať aspoň trochu modelovosti súpravy, musel by sa celý ťahač kresliť nanovo čo je v mojom prípade zatiaľ hudbou budúcnosti takže aj pri kreslení a zhotovení návesu budem vychádzať z viacerých zdrojov, ešte musím poriešiť uchytenie náprav a samotné nápravy, podpery a zadný panel so svetlami
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
Ono nie je kazdy nakladak ako nakladak.. Tie jednotlive rozdiely v rozmeroch a detailoch moze robit aj samotna konfiguracia auta, z ktorych moze existovat radovo niekolko tisic. Dnes uz kazdy vyrobca ponuka 4-6 vysok podvozka, k tomu rozne vysky tocnic a teda ani jej celkova vyska od zeme nie je jedna, ale rozsah od-do. Perovanie naprav je podobne volitelna polozka (niekedy aj rozne sposoby zavesenia pruzin ci pocet listov), ako aj vyfuk, ktory specifikuje kupujuci na zaklade svojich poziadaviek a bucueho pouzitia toho auta. Takze ten vykres neber ako jedine mozne vyhotovenie toho tahaca, ale skor len infomativne, bude to zrejme nejaka "typicka" specifikacia.
Ta vystrihovacka zrejme tiez nie je 100% presna voci predlohe, co pri tejto detailnosti az taky problem nie je podla mna.
Ta vystrihovacka zrejme tiez nie je 100% presna voci predlohe, co pri tejto detailnosti az taky problem nie je podla mna.
Re: Scania T 143 /E+Z/ 1:32
Tiež ma to potom napadlo že tých verzií a špecifikácií existuje viacero pri tomto nosáčovi som najviac fotiek našiel pre verziu 6x2 ale dá sa nájsť aj dvojnápravová verzia Čo sa týka detailnosti modelu, tak mi to zjednodušenie vôbec nevadí, na začiatok je to tak akurát (ono by možno bolo fajn keby som vedel pracovať s nejakým grafickým programom, lenže to je asik nielen u mňa beh na dlhé trate na druhej strane by som potom mohol uvažovať časom nakresliť nejaký ťahač a náves, ideálne podvalník aby som mal na čom prepravovať nakladač )
Na stole: plno kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
V príprave: zatiaľ nič
Pod stolom: plno bordelu
V koši: pár kostlivcov
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní