Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
TATRA 815 S3 /RipperWorks/ 1:32
Moderátor: iconmaster
TATRA 815 S3 /RipperWorks/ 1:32
dobry den, mojim dalsim modelom je vseobecne znama tatrovka.
original okopceny laserom , lebo po tom ako som spackal 813 som si povedal ze budem stavat uz iba z kopie..vzdy mam sancu pokazeny diel znova skopirovat a skusit znova
myslim ze na stefana som zacal s tymto modelom, podvozok je bez retuse lebo to budem striekat na cierno a robit patinu na podvozku
zadne pruzenie mi funguje , predne este dorobim
bohuzial obal z navodu na obsluhu sa nezachoval ale aj tak mi velmi posluzi pri upravach na podvzku
original okopceny laserom , lebo po tom ako som spackal 813 som si povedal ze budem stavat uz iba z kopie..vzdy mam sancu pokazeny diel znova skopirovat a skusit znova
myslim ze na stefana som zacal s tymto modelom, podvozok je bez retuse lebo to budem striekat na cierno a robit patinu na podvozku
zadne pruzenie mi funguje , predne este dorobim
bohuzial obal z navodu na obsluhu sa nezachoval ale aj tak mi velmi posluzi pri upravach na podvzku
- Štefan Húska | 42
- 2K+
- Príspevky: 2624
- Meno: Štefan Húska
- Bydlisko: Saalbach Österreich
Re: TATRA 815 S3 /RW 1:32/
Tie torzné tyče by si mal trošku narovnať a vrtuľu vpredu na motore spraviť normálnu bo takto ju zatrieš a bude tam len ďura. Tiež už špiním modely bo je to krajšie tak sa teším na tvoj a dúfam že ho dotiahneš do konca a ak bude funkčné pruženie aj po zatretí farbou tak to bude dobrý model, pekná predloha držím ti palce.
Keď je model hotový, môžete ho postúpať :#)
Musím lepiť kým mám slinu
Musím lepiť kým mám slinu
Re: TATRA 815 S3 /RipperWorks/ 1:32
preco si neskomplikovat zivot? nedodrzl som navod od RW co je vo vystrihovacke, ani navod od zolla ktory je na stranke RW
najskor som nalepil sklo na vrch kabiny a potom na bocne stlpiky a az potom som isiel lepit na diel 22f -to je ta mini plocha pred sklom
hotova katastrofa-herkules to nedrzal ani prd, a prstolep lepil prsty a nie diely do kopy no a ked to konecne po asi hodine spekulovania ze kam dat sekundak chytilo , zacala sa mi odliepat obojstranna paska na tych oblukoch dole na skle...
no co uz? matko profik musi lepit podla seba....
najskor som nalepil sklo na vrch kabiny a potom na bocne stlpiky a az potom som isiel lepit na diel 22f -to je ta mini plocha pred sklom
hotova katastrofa-herkules to nedrzal ani prd, a prstolep lepil prsty a nie diely do kopy no a ked to konecne po asi hodine spekulovania ze kam dat sekundak chytilo , zacala sa mi odliepat obojstranna paska na tych oblukoch dole na skle...
no co uz? matko profik musi lepit podla seba....
Re: TATRA 815 S3 /RipperWorks/ 1:32
dobry den prajem,
pred rokom som skusal spravit 2 kolesa,ale dopadlo to strasne-isli rovno do kosa.
tatra si musela dat pauzu.
teraz som sa znova pustil do kolies, 4ks dopadli ako dopadli a dalsia seria 5ks je uz vcelku dobra.
musim si dat v meste vytlacit dalsiu seriu kolies, aby som to mohol dokoncit, este ze to robim z kopie, inak by ma piclo.
este musim vyriesit jednu vec: vnutorny priemer kolies/ diskov je asi o 1,5mm vacsi ako priemer brzdovych bubnov.
pred rokom som skusal spravit 2 kolesa,ale dopadlo to strasne-isli rovno do kosa.
tatra si musela dat pauzu.
teraz som sa znova pustil do kolies, 4ks dopadli ako dopadli a dalsia seria 5ks je uz vcelku dobra.
musim si dat v meste vytlacit dalsiu seriu kolies, aby som to mohol dokoncit, este ze to robim z kopie, inak by ma piclo.
este musim vyriesit jednu vec: vnutorny priemer kolies/ diskov je asi o 1,5mm vacsi ako priemer brzdovych bubnov.
Re: TATRA 815 S3 /RipperWorks/ 1:32
madmarti napísal:este musim vyriesit jednu vec: vnutorny priemer kolies/ diskov je asi o 1,5mm vacsi ako priemer brzdovych bubnov.
Toto řešit naopak není třeba. Nevím, jestli to takto autoři dělají úmyslě, nebo je to shoda náhod, ale já této vůle mezi disky a brzdovými bubny naopak vždy využiju . Neboť kola lepím úplně na závěr stavby modelu a takto si můžu zkorigovat přesnou polohu kol tak, aby všechny byly hezky na podložce a aby naopak žádné nelítalo ve vzduchu. A že při stavbě takovýchto modelů je u mě poměrně vysoká pravděpodobnost, že pláště všech brzdových bubnů nebudou z nějakého důvodu sedět rovnoměrně na podložce . A po nalepení kol pak zvenčí tyto mezery mezi disky a bubny nejsou prakticky nikde vidět, takže není třeba se tohoto bát .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní