Na svojom poslednom modeli ma čaká už iba (pre mňa zatiaľ stále) nudná drotárčina, tak som sa pustil do ďalšej vecičky. Chcel som zvoliť niečo, kde nebudem musieť príliš rozmýšlať kde čo má ísť, riešiť nepresnosti a nelogické časti. A aby model nebol moc rozsiahly, cieľ je mať to do polky leta hotové.
Pred cca 10 rokmi som zlepil jednu tatru od Rippera, tuším to bol môj prvý väčší model a nebol s tým žiaden problém. V archíve som mal jednu Danu a keďže som navyše od Dubnice, vybral som si ju.
Mám pred tým trochu rešpekt, hlavne čo sa týka celkovej geometrie, pevnosti podvozku a lepenia tak veľkých dielov. Podľa reportov aj tu na fóre, by som to ale mal ako tak zvládnuť snáď aj ja.
Report
Stránky modelu najskôr striekam matným akrylovým lakom. Horšie sa mi to reže, ale lepšie čístí od lepidla a farby, keď niečo ugebrím.Zatiaľ skompletovaných iba pár častí, 15 hodín práce za mnou.
So skompletovaním takto dlhého rámu pomocou herkulesu som mal trochu problémy, nabudúce by som na toto vybral iné lepidlo, nie disperzné, aby som mohol s dielami po ich prilepení ešte chvíľu viac hýbať.
Narazil som na jednu drobnú nepresnosť, nikoho iného som ale nevidel sa na ňu sťažovať. Kanály klimatizácie boli o cca 2mm dlhšie, úprava jednoduchá.
Trochu som neveril spôsobu prilepenia dielov 3a a 3b na rám a vymýšlal som s výplňou. Ale zbytočne, s jednou chlopňou na prvotné prichytenie to šlo prilepiť bez problémov.