Ahoj, slepil jsem nádrže
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Moderátor: Oliver
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Paradne detailny model, radost pozerat na Tvoju robotu
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Super to wygląda. Detale robią robotę . Czekam na kolejne fotki z budowy
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Ahoj všem,
je na čase přidat nějaký ten postup na Mazu. Po dokončení konzole nádrží a nádrží samotných jsem se pustil ještě do jedné takové zajímavé konstrukce a to do stojanu chladičů s vrtulemi a jejich náhonovými kardany.Chybí už jen řemeny ale ty osadim až při finální montáži.
Poté přišli na řadu samotné chladiče. Žebrováni chladičů bylo odbyto jen šedým polem s čímž jsem se nespokojil a udělal jsem žebra 3d.Jak se mi to povedlo posuďte sami. Celkový počet zpracovaných dílů se přehoupl přez 2000 na 2357 a 1439 sroubů a nýtů.Teť je na řadě motor, mějte se Vojta.
je na čase přidat nějaký ten postup na Mazu. Po dokončení konzole nádrží a nádrží samotných jsem se pustil ještě do jedné takové zajímavé konstrukce a to do stojanu chladičů s vrtulemi a jejich náhonovými kardany.Chybí už jen řemeny ale ty osadim až při finální montáži.
Poté přišli na řadu samotné chladiče. Žebrováni chladičů bylo odbyto jen šedým polem s čímž jsem se nespokojil a udělal jsem žebra 3d.Jak se mi to povedlo posuďte sami. Celkový počet zpracovaných dílů se přehoupl přez 2000 na 2357 a 1439 sroubů a nýtů.Teť je na řadě motor, mějte se Vojta.
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Úchvatné.. Stále nechápem, ako vieš tak precízne a čisto zlepiť a spracovať aj drobné detaily
Len tak ďalej!
Len tak ďalej!
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Krása. Pri tej čistote je to až škoda, že to nebude čistostavba. Neviem, či sú väčší blázni v Model-KOMe, alebo ten, čo sa do tých ich modelov pustí
"Celý problém ľudstva je v tom, že hlupáci a fanatici sú si vždy istí sami sebou, a múdri ľudia plní pochybností." - Bertrand Russell
Na stole: London L.C.C. 106 (Occre), Kafemlejnek (A.Cupák)
Na stole: London L.C.C. 106 (Occre), Kafemlejnek (A.Cupák)
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Ahoj všem,
letí to jak zběsilé a je to už dva měsíce od posledního příspěvku a tak je nejvyšší čas přidat další postup. Za ty dva měsíce jsem se prokousal 500 díly motoru a všeho co je okolo. Nejvíce teť asi zápasím s nedostatkem času a navíc jsem byl nemocný a víc jak 14 dní se mi do lepení vůbec nechtělo,tak jsem aspoň přemýšlel jak ten motor budu barvit a jak u toho budu postupovat. Fotek motoru Maze mám dost a musím říci že co se týče barvy motoru tak je to zřejmě podle toho jaká barva byla zrovna po ruce když se dělala GO. Nejvíce je to asi černá ale může být zelená, stříbrná,modrá... Nakonec jsem se rozhodl že blok motoru a kompresorů udělam matným hliníkem, ventylová víka nějakou vyšisovanou červenou a zbytek černě. Takto to mohlo být origo z továrny, jak je to na fotce. Abych si s barvením ulechčil práci rozhodl jsem se jednotlivé části zatím neslepovat.
Takže jsem začnul blokem motoru, svody, startéry (Maz má startování klasicky elektrické a ještě na stlačený vzduch),spojkou a převodovkou kompresorů. Svody sání jsem udělal z plastové a mosazné kulatiny.
Blok motoru díl 174 je shodný s dílem 174b a je nutno ho vyrobit. Svody výfuků sestava 173 plášť 173b byl krátký a musel jsem ho dělat nový,taktéž díly 173f které jsem nenašel.
Následovaly kompresory a přední držák motoru.
Následně přišla na řadu zkouška motoru do rámu, nejprve jen držáky a hned se vyskytl problém a to že skříň spojky kolidovala s hlavní tyčí řízení druhé nápravy. Takže se muselo řezat a trhat,tyč vyhnout a vrátit zpět. Případným stavitelům doporučuji zkrátit páky řízení č 61i tak aby tyče byly těsně u rámu a nezavazely spojce a pak ještě páka první nápravy na délku jen tak tak vychází k bloku motoru.
Po vyřešení tohoto problému jsem motor, spojku a kompresory spojil kousíčky oboustranné pásky a vyzkoušel tento celek do rámu. Následovala zkouška rámu chladičů a následovaly další problémy. Konkrétně příčná tyč rámu vz. 67 kolidovala s hlavami kompresorů.Celek kompresorů jsem tedy odlepil z pásky (ještě že to bylo jen na té pásce a ne natvrdo přilepené, další řezání bych v tu chvíli asi psychicky nezvládl) a posunul ho o cca 2,5mm níž oproti značce na kterou příjde přilepit. Ale problémů nebyl konec, rám chladičů je na zadní straně posazen na konzoli nádrží, bez motoru to bylo ok vše na značkách na rámu ale po osazení motoru a místo se konzole nádrží už nevejde na místo ale musí být cca o 4mm vzaději a tím pádem byl krátký i rám chladičů takže jsem ho musel nastavit. Mám teť když jsou nádrzě víc vzadu trochu obavy aby nebyl problém ještě u kapot aby to vycházelo na délku ale uvidíme.
No a pak už to byla pohodička slepil jsem ještě vzduchové filtry, rozvod vody, palivový filtřík a lahve na tlakový vzduch, které se mi nepodařilo podle představ tak jsem je vysoustružil z hliníku, jakýpak štráchy s tím že. Na závěr jsem ještě zhotovil vstřikovací trubičky na motoru.
Motor a vše okolo něj 504 dílů a 451 šroubů, celkem zatím zpracováno 2861 dílů a 1890 nýtů a šroubů, děkuji za pozornost Vojta.
letí to jak zběsilé a je to už dva měsíce od posledního příspěvku a tak je nejvyšší čas přidat další postup. Za ty dva měsíce jsem se prokousal 500 díly motoru a všeho co je okolo. Nejvíce teť asi zápasím s nedostatkem času a navíc jsem byl nemocný a víc jak 14 dní se mi do lepení vůbec nechtělo,tak jsem aspoň přemýšlel jak ten motor budu barvit a jak u toho budu postupovat. Fotek motoru Maze mám dost a musím říci že co se týče barvy motoru tak je to zřejmě podle toho jaká barva byla zrovna po ruce když se dělala GO. Nejvíce je to asi černá ale může být zelená, stříbrná,modrá... Nakonec jsem se rozhodl že blok motoru a kompresorů udělam matným hliníkem, ventylová víka nějakou vyšisovanou červenou a zbytek černě. Takto to mohlo být origo z továrny, jak je to na fotce. Abych si s barvením ulechčil práci rozhodl jsem se jednotlivé části zatím neslepovat.
Takže jsem začnul blokem motoru, svody, startéry (Maz má startování klasicky elektrické a ještě na stlačený vzduch),spojkou a převodovkou kompresorů. Svody sání jsem udělal z plastové a mosazné kulatiny.
Blok motoru díl 174 je shodný s dílem 174b a je nutno ho vyrobit. Svody výfuků sestava 173 plášť 173b byl krátký a musel jsem ho dělat nový,taktéž díly 173f které jsem nenašel.
Následovaly kompresory a přední držák motoru.
Následně přišla na řadu zkouška motoru do rámu, nejprve jen držáky a hned se vyskytl problém a to že skříň spojky kolidovala s hlavní tyčí řízení druhé nápravy. Takže se muselo řezat a trhat,tyč vyhnout a vrátit zpět. Případným stavitelům doporučuji zkrátit páky řízení č 61i tak aby tyče byly těsně u rámu a nezavazely spojce a pak ještě páka první nápravy na délku jen tak tak vychází k bloku motoru.
Po vyřešení tohoto problému jsem motor, spojku a kompresory spojil kousíčky oboustranné pásky a vyzkoušel tento celek do rámu. Následovala zkouška rámu chladičů a následovaly další problémy. Konkrétně příčná tyč rámu vz. 67 kolidovala s hlavami kompresorů.Celek kompresorů jsem tedy odlepil z pásky (ještě že to bylo jen na té pásce a ne natvrdo přilepené, další řezání bych v tu chvíli asi psychicky nezvládl) a posunul ho o cca 2,5mm níž oproti značce na kterou příjde přilepit. Ale problémů nebyl konec, rám chladičů je na zadní straně posazen na konzoli nádrží, bez motoru to bylo ok vše na značkách na rámu ale po osazení motoru a místo se konzole nádrží už nevejde na místo ale musí být cca o 4mm vzaději a tím pádem byl krátký i rám chladičů takže jsem ho musel nastavit. Mám teť když jsou nádrzě víc vzadu trochu obavy aby nebyl problém ještě u kapot aby to vycházelo na délku ale uvidíme.
No a pak už to byla pohodička slepil jsem ještě vzduchové filtry, rozvod vody, palivový filtřík a lahve na tlakový vzduch, které se mi nepodařilo podle představ tak jsem je vysoustružil z hliníku, jakýpak štráchy s tím že. Na závěr jsem ještě zhotovil vstřikovací trubičky na motoru.
Motor a vše okolo něj 504 dílů a 451 šroubů, celkem zatím zpracováno 2861 dílů a 1890 nýtů a šroubů, děkuji za pozornost Vojta.
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Krásna práca. Sranda, že si autor dá prácu s tak komplexným modelom, ale už nie s tým, aby výsledok sedel tak, ako má. Bojuješ s tým ukážkovo, akurát teda tie fľaše z hliníka, ts, ts, takto si to zjednodušovať
"Celý problém ľudstva je v tom, že hlupáci a fanatici sú si vždy istí sami sebou, a múdri ľudia plní pochybností." - Bertrand Russell
Na stole: London L.C.C. 106 (Occre), Kafemlejnek (A.Cupák)
Na stole: London L.C.C. 106 (Occre), Kafemlejnek (A.Cupák)
Re: Maz - 537G / Model - KOM / 1:25
Neuveriteľné detaily. Som zvedavý ako to bude vyzerať vo farbe.
Hotovo: M4A3 Sherman GPM, Brabham BT26 Forum Team
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
Na Stole: Dragon Wagon GPM
Pod stolom: SdKfz 251, Mordin Solus (Mass Effect 2)
Zrusene: Skoda Roomster
- juraj_ziacik | 41
- Príspevky: 1234
- Meno: Gergej
- Bydlisko: Turčiansky Svätý Martin/Zvolen/Babiná
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných