Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.

Let Z-37A - "Čmelák" / RipperWorks / 1:32

Moderátori: Jolaus, Trak-Tor

Užívateľov profilový obrázok
martin1807 | 29
2K+
Príspevky: 2543
Meno: Martin Bilý
Bydlisko: Medzilaborce/ Praha

Let Z-37A - "Čmelák" / RipperWorks / 1:32

Príspevokod užívateľa martin1807 » 12 Aug 2022 13:13

Ahoj ahoj.

Áno toto tu ešte nebolo. Zlepil som toho za svoj život už celkom dosť, ale faktom je, že v tejto kategórii som nikdy ničím neprispel.
Takže to tu bude moja premiéra a vôbec prvé lietadlo čo som kedy lepil. Nad týmto modelom uvažujem od doby kedy bol vydaný a teda od roku 2012. Vždy však dostali prednosť iné modely no teraz aj vďaka motivácii a súťaži od Jolausa nastal ten správny čas. :P :bad smile: , tak snáď to do konca roka stihnem :haha:

Medzi lietadlami som úplný laik, takže odo mňa nečakajte presné postupy ako na to. Mám chaos dokonca aj v názvosloví a budem sa s tým zoznamovať postupne v priebehu stavby.

No a čo vlastne idem lepiť? Let Z-37 Čmelák a teda československé jednomotorové lietadlo pôvodne vyvinuté na poľnohospodárske účely.


Tak teda začíname. :victory: :P Držte palce.
Naposledy upravil/-a martin1807 v 30 Nov 2022 02:08, upravené celkom 1 krát.
Na stole: Tatra 815 Dakar 86, Tatra 148 AM-368
Naposledy dokončené: Praga S5T-2 3S + Praga S5T-3 3S, Tatra 815 Agro + Tatra 148 Agro, Praga V3S AD 080

Martin1807

Užívateľov profilový obrázok
developer10 | 38
Príspevky: 1006
Meno: Peter
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Kontaktovať užívateľa:

Re: Let Z-37A - "Čmelák" / RipperWorks / 1:32

Príspevokod užívateľa developer10 » 12 Aug 2022 13:40

No tak na toto som zvedavý Maťo! Držím prsty, budem silno sledovať Tvoj vstup mimo kolieskovú sústavu a prípadne ak by sa Ti nie veľmi darilo, tak ma možno inšpiruješ a budeš mať zo mňa konkurenta do súťaže o cenu útechy v Jolaus cupe :bad smile: :P

Trim še!