Ahojte vospolok.
Po uhorkovej sezóne, ktorá bola tento rok pre mňa celkom dlhá sa tu budem snažiť prezentovať stavbu Tyrrellu, ktorý pilotoval Jackie Stewart z rúk môjho obľúbeného autora P. Špinlera. Vybral som si tento model, nakoľko som mal už celkom dlho pauzu a vyzerá to, že by som ho mohol doviesť zdarne do cieľa. Jedná sa o stroj, s ktorým Jackie vyhral 6 veľkých cien a stal sa podruhýkrát majstrom sveta a Tyrrell si odniesol víťazstvo v pohári konštruktérov. Monopost bol poháňaný trojlitrovou V8 Cosworth DFV s výkonom 460 koní. Model sa štandardne nachádza na dvoch stranách A4, je tlačený laserom, po jednej strane je obrázkový a písaný návod.
Najprv náhľad na originál.
Po podlepení patričných dielov som teda strihol do toho s malou dušičkou, či mi to po tých niekoľkých mesiacoch pôjde. Ako prvé samozrejme prišli na radu kolesá.
Nie sú úplne tip-top, ale toho sa odo mňa asi ani nikdy nedočkáte. Ďalej som pokračoval podľa číslovania, tak to ako radí návod a zostavil som kokpit spolu s prednou časťou monopostu. Celok sa prilepil na podlahu, pribudla sedačka, prístrojový štít a ochranný oblúk. Zatiaľ to vyzerá asi takto.
Budem pokračovať v dokončovaní karosérie, malo by pribudnúť predné zavesenie, takže sa vám tu dúfam čoskoro pripomeniem.
Zatiaľ sa tu majte a nech vám to lepí. S.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Tyrrell Ford 003 /1971/ Jackie Stewart (GP Germany)/ Petr Špinler/ 1:24
Moderátor: iconmaster
Re: Tyrrell Ford 003 /1971/ Jackie Stewart (GP Germany)/ Petr Špinler/ 1:24
Ahojte.
Tak som si našiel trochu času a dokončil som karosériu na komplet, nešlo mi to celkom podľa predstáv, ale na výsledok sa snáď dá pozerať. Na karosérii mi chýbajú ešte spätné zrkadlá, ale tie prídu na radu až na koniec. Osadil som tiež predné zavesenie. Čo sa týka modelu, nie je autorovi čo vytknúť, ostatne ako to už býva pri špinlerovkách zvykom. Idem sa vrhnúť na motor a spol, ozvem sa čoskoro
Majte sa krásne
S.
Tak som si našiel trochu času a dokončil som karosériu na komplet, nešlo mi to celkom podľa predstáv, ale na výsledok sa snáď dá pozerať. Na karosérii mi chýbajú ešte spätné zrkadlá, ale tie prídu na radu až na koniec. Osadil som tiež predné zavesenie. Čo sa týka modelu, nie je autorovi čo vytknúť, ostatne ako to už býva pri špinlerovkách zvykom. Idem sa vrhnúť na motor a spol, ozvem sa čoskoro
Majte sa krásne
S.
- Robert Blaschke | 63
- Príspevky: 696
- Meno: Robert
- Bydlisko: teraz Košice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tyrrell Ford 003 /1971/ Jackie Stewart (GP Germany)/ Petr Špinler/ 1:24
Vyzerá to zatiaľ pekne.
Re: Tyrrell Ford 003 /1971/ Jackie Stewart (GP Germany)/ Petr Špinler/ 1:24
Ahoj.
Tak som sa hecol, odložil som ostatné voľnočasové aktivity a dal som dokopy pohonnú jednotku Ford. Je to klasika z tohoto obdobia,nič záludné, autor sa snažil vyhovieť aj nám nemehlám, tak sa to robilo dobre. K motoru som prihodil rozvodovku, prevodovku, zavesenie, tlmiče, výfuky a výsledok vyzerá asi takto.
Už mi tam moc dielov neostalo, ale teraz sa tomu pár dní nebudem môcť venovať, tak snáď po nedeli tu budem prezentovať ďaľší postup.
Tak som sa hecol, odložil som ostatné voľnočasové aktivity a dal som dokopy pohonnú jednotku Ford. Je to klasika z tohoto obdobia,nič záludné, autor sa snažil vyhovieť aj nám nemehlám, tak sa to robilo dobre. K motoru som prihodil rozvodovku, prevodovku, zavesenie, tlmiče, výfuky a výsledok vyzerá asi takto.
Už mi tam moc dielov neostalo, ale teraz sa tomu pár dní nebudem môcť venovať, tak snáď po nedeli tu budem prezentovať ďaľší postup.
Re: Tyrrell Ford 003 /1971/ Jackie Stewart (GP Germany)/ Petr Špinler/ 1:24
Ahoj.
Tak hlásim hotovo, aj keď teda s výsledkom spokojný nie som. Potom, čo som prilepil motor k trupu som doplnil nejaké tie trubky a chladiče, ďalej som osadil komín, zadné krídlo a zrkadlá. Nakoniec som na to nasunul kolesá a problém bol na svete. Auto je vpredu celkom vysoko aj keď nemyslím, že by som niečo výrazne pohnojil. Rozhodol som sa to neopravovať, asi by som narobil viac škody ako úžitku. Nejako to vo virtíne zamaskujem
Ďaľší problém nastal, keď som lepil zrkadlá k trupu, nechtiac som chytil s prstom zapatlaným od lepidla trup a ostala mi tam pekná daktylka...no nemehlo. Inak ak to môžem celkovo zhodnotiť, tak sa to lepilo fajnovo, tieto modely od Špinlera sú do pohody.
Idem niečo vyhrabať z archívu, dúfam, že sa vidíme čoskoro.
S.
Tak hlásim hotovo, aj keď teda s výsledkom spokojný nie som. Potom, čo som prilepil motor k trupu som doplnil nejaké tie trubky a chladiče, ďalej som osadil komín, zadné krídlo a zrkadlá. Nakoniec som na to nasunul kolesá a problém bol na svete. Auto je vpredu celkom vysoko aj keď nemyslím, že by som niečo výrazne pohnojil. Rozhodol som sa to neopravovať, asi by som narobil viac škody ako úžitku. Nejako to vo virtíne zamaskujem
Ďaľší problém nastal, keď som lepil zrkadlá k trupu, nechtiac som chytil s prstom zapatlaným od lepidla trup a ostala mi tam pekná daktylka...no nemehlo. Inak ak to môžem celkovo zhodnotiť, tak sa to lepilo fajnovo, tieto modely od Špinlera sú do pohody.
Idem niečo vyhrabať z archívu, dúfam, že sa vidíme čoskoro.
S.
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tyrrell Ford 003 /1971/ Jackie Stewart (GP Germany)/ Petr Špinler/ 1:24
Pekná práca takto na začiatok po pauze
Re: Tyrrell Ford 003 /1971/ Jackie Stewart (GP Germany)/ Petr Špinler/ 1:24
Parada, podareny stary Tyrrell
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných