Pred tyzdnom som sa pustil do tohoto krasavca.Je mozne zlepit verziu jednoduchsiu bez motoru, len kapotovanu alebo verziu ramu s viditelnym pohonom a moznostou doplnit ju o diely karoserie.Tu som si zvolil aj ja.
Zacal som motorom, ktory som doplnil o nejake vylepsenia ako skrutky,sviecky, nejake cerpadielko pri vyfukovych zvodoch atd.Rozmyslam nad niektorymi rurkovymi vedeniami, to ale az neskor po prilepeni motoru do ramu a doplneni dalsich dielov.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Bugatti 35B / ABC / 1:24
Moderátor: iconmaster
Re: Bugatti 35B / ABC / 1:24
V samotnom modeli je chyba v oznaceni dielu 151 - hriadel od motora do motorovej priecky,nespravne je oznaceny ako "152".V navodnej kresbe je oznacenie aj poloha v poriadku.
Po motore pribudol chladic a ram.Na ram budem postupne lepit jednotlive diely hnacej sustavy a ostatne diely.Vsetko pekne presne a diely sedia ako sa patri.
Po motore pribudol chladic a ram.Na ram budem postupne lepit jednotlive diely hnacej sustavy a ostatne diely.Vsetko pekne presne a diely sedia ako sa patri.
Re: Bugatti 35B / ABC / 1:24
Pribudla palubovka s motorovou prieckou a dokoncil som viac menej aj motorovy priestor,neskor este pribudne tyc riadenia.Oproti originalu som doplnil viacere drobnosti ako kable ku svieckam, cierna nadrzka na motorovej priecke, rurky od chladica do hlavy valcov a trochu som zrealnil hriadel medzi krytom hlavy valcov a mototovou prieckou spolu s remenovym pohonom do pravej strany.Mohlo to aj krajsie vyzerat.Este by sa naslo dost moznosti na doplnenie
Re: Bugatti 35B / ABC / 1:24
Zatial velka parada, sledujem a drzim palec...
Re: Bugatti 35B / ABC / 1:24
Dakujem za pochvaly
Pokracoval som hnacim hriadelom od prevodovky ku zadnej naprave, samotnou zadnou nparavou aj s listovymi pruzinami, nadrzou.Dalsou kapitolou boli brzdove bubny a kolesa. Vsetky diely presne, este keby sa k tomu moja prenost pridala bola by to nadhera . V pisanom navode na sasi som nasiel par chybiciek ale nic vazne:
-nadrz je pisana ako diel cislo 166, ma byt 156, v kresbe aj medzi dielmi je to spravne
-puzdra kardanovych klbov su pisane ako diely c. 160 a 162, ma byt 161 a 162,v kresbe aj medzi dielmi je to spravne.
Pokracoval som hnacim hriadelom od prevodovky ku zadnej naprave, samotnou zadnou nparavou aj s listovymi pruzinami, nadrzou.Dalsou kapitolou boli brzdove bubny a kolesa. Vsetky diely presne, este keby sa k tomu moja prenost pridala bola by to nadhera . V pisanom navode na sasi som nasiel par chybiciek ale nic vazne:
-nadrz je pisana ako diel cislo 166, ma byt 156, v kresbe aj medzi dielmi je to spravne
-puzdra kardanovych klbov su pisane ako diely c. 160 a 162, ma byt 161 a 162,v kresbe aj medzi dielmi je to spravne.
Re: Bugatti 35B / ABC / 1:24
zaujímavý model, ten rám a motor pekne detailne spracované. Bude to škoda zakapotovať. Tvoja robota je tiež dobrá len tak ďalej
Re: Bugatti 35B / ABC / 1:24
Dakujem
Diely karoserie nechcem lepit iba polozene by boli, uvidim co sa bude dat pouzit a podla toho sa zariadim.
Inac, sasi je hotove, foto pridam neskor.
Diely karoserie nechcem lepit iba polozene by boli, uvidim co sa bude dat pouzit a podla toho sa zariadim.
Inac, sasi je hotove, foto pridam neskor.
Re: Bugatti 35B / ABC / 1:24
Pribudla zadna naprva, tu je v pisanom navode chyba: spomenuta je tyc cislo "100" ale spravne ma byt "90". Je to vzpera pozdlz ramu az ku zadnej naprave, v kresbe je to v poriadku.Jej oba konce som spravil modelovejsie a ako samotny diel sa mi zdala byt kratka, snad mam ale napravu na spravnom mieste nalepenu. Pri prednej naprave moc uprav nebolo ale nieco predsa: listove pruziny su vpredu obtocene okolo dielu c.39 ako na predlohe, doplnil som spojenie listovych pruzin s trecimi tlmicmi, pridal som na ne skrutky.Kolieska nebudu otocne kvoli pevnosti.
Poslednym dielom na sasi bol volant s tycou riadenia.Tu som modelovejsie urobil prevodku riadenia a spojku nad nou.Veniec volantu je z tesnenia, aspon o nieco lepsi ako povodny papierovy aj ked hrubsi ako by mal byt.Drzi slabo na tyci riadenia kvoli hrubke svojich priecok.Tu som doplnil kruzok na prekrytie stredu volantu aby nebolo vidno osku.
Poslednym dielom na sasi bol volant s tycou riadenia.Tu som modelovejsie urobil prevodku riadenia a spojku nad nou.Veniec volantu je z tesnenia, aspon o nieco lepsi ako povodny papierovy aj ked hrubsi ako by mal byt.Drzi slabo na tyci riadenia kvoli hrubke svojich priecok.Tu som doplnil kruzok na prekrytie stredu volantu aby nebolo vidno osku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní