Konečne mám nahodené motory. Zatiaľ na týchto dvoch je to kompletné. Ešte sedemkrát . Viacero tých drobností na motore som si podorábal, lebo v stavebnici neboli. U BORO som vymenil sanie chladenia zadných bŕzd za hadice.
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Ensign N175, N176, N177 1975-76-77-78 / Yanno, Špinler / 1:24
Moderátor: iconmaster
Re: Ensign N175, N176, N177 1975-76-77-78 / Yanno, Špinler / 1:24
Krásna práca, ako vždy. Napriek tomu, že formulky ma nikdy nebrali, vždy sa rád pokochám.
"Celý problém ľudstva je v tom, že hlupáci a fanatici sú si vždy istí sami sebou, a múdri ľudia plní pochybností." - Bertrand Russell
Na stole: London L.C.C. 106 (Occre), Kafemlejnek (A.Cupák)
Na stole: London L.C.C. 106 (Occre), Kafemlejnek (A.Cupák)
Re: Ensign N175, N176, N177 1975-76-77-78 / Yanno, Špinler / 1:24
Ahoj
Máš to parádne, perfektná robota...
Dúfam, že sa aj mne ešte v tomto živote podarí zopár takýchto krásnych strojov zlepit...
Máš to parádne, perfektná robota...
Dúfam, že sa aj mne ešte v tomto živote podarí zopár takýchto krásnych strojov zlepit...
Re: Ensign N175, N176, N177 1975-76-77-78 / Yanno, Špinler / 1:24
Ďakujem . Ja som roky iba kupoval stavebnice ,ale lepiť som začal potom ,ako som na súťaži v Brne videl postavených viac ako 100 formúl od Zdenka Smaženku. To ma nakoplo .
Re: Ensign N175, N176, N177 1975-76-77-78 / Yanno, Špinler / 1:24
Prvých päť krídiel mám urobených. Použil som hliníkový papier, ale natrafil som na problém ,ako urobiť bielu farbu. Nakoniec som to vyriešil dekálmy, ktoré som si nechal vyrobiť /za pomoc ďakujem Róbertovi /. A teraz k jednotlivým kúskom.
č.1 V plániku je zadná časť krídla nakreslená oblá, ale na bočnici je to predznačené rovné. Podľa fotiek to má byť zaoblené a ešte som tam pridal strieborný pás, asi im pri oblepovaní došla fólia .
č.5 Tu je pre zmenu zadný diel krídla nakreslený aj predznačený oblý, ale má to byť rovné.
č.7 Tak tu je to krídlo urobené z dvoch dielov a oblé. V skutočnosti to bolo jedno v celku. Ja som to vyriešil pri podlepovaní , spojil som to a naformoval do požadovaného tvaru. Na bočniciach je to predznačené v podstate dobre.
č.8 To isté ako u 7. Tu sa prerábalo celé čo je už v novej prekreslenej stavebnici o ktorej som tu už písal / možnosť si doobjednať u Yankie models/.
č.9 Pôvodná stavebnica je z treningu. Ja staviam prerobenú z GP. Tu je to krídlo identické so strojmi 7 a 8. Taktiež je možné si ju doobjednať.
č.1 V plániku je zadná časť krídla nakreslená oblá, ale na bočnici je to predznačené rovné. Podľa fotiek to má byť zaoblené a ešte som tam pridal strieborný pás, asi im pri oblepovaní došla fólia .
č.5 Tu je pre zmenu zadný diel krídla nakreslený aj predznačený oblý, ale má to byť rovné.
č.7 Tak tu je to krídlo urobené z dvoch dielov a oblé. V skutočnosti to bolo jedno v celku. Ja som to vyriešil pri podlepovaní , spojil som to a naformoval do požadovaného tvaru. Na bočniciach je to predznačené v podstate dobre.
č.8 To isté ako u 7. Tu sa prerábalo celé čo je už v novej prekreslenej stavebnici o ktorej som tu už písal / možnosť si doobjednať u Yankie models/.
č.9 Pôvodná stavebnica je z treningu. Ja staviam prerobenú z GP. Tu je to krídlo identické so strojmi 7 a 8. Taktiež je možné si ju doobjednať.
Re: Ensign N175, N176, N177 1975-76-77-78 / Yanno, Špinler / 1:24
Urobil som aj ostatné štyri. Tu je dekál iba biela reklama good year. Ostatné som vyrezával a vkladal do hliníkového papiera.č.2,3,4,6 by mali mať tú zadnú plochu rovnú a nie do oblúka ako je naznačené v stavebnici. U Špinlerových je to dobre ,ale tvar bočníc je iný tak som použil Yannove, aby to bolo rovnaké .
Re: Ensign N175, N176, N177 1975-76-77-78 / Yanno, Špinler / 1:24
Neustále sledujem, pekne sa s tým hraješ! Teším sa na finálne fotky, keď to bude všetko pokope.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní