Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Moderátor: iconmaster
Re: Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Nasledovalo nalepenie obsivky,najprv oba diely na seba a tento celok na rebra.Lepil som to od stredu zospodu.Tu som mal chybu.Dlzka dielov 8 a 9 na spodku je mensia ako uvadzanych 48mm dlzky dielov S4 = droty znazornujuce ramovu konstrukciu auta.Chapat to treba tak, ze diely S4 sa maju prestrcit cez diel I, co je priecna vystuha pred motorom. Vzajomnu vzdialenost oboch priecnych vystuh H a I som dopasoval podla realnej dlzky dielov 8,9.Spoj medzi celkom kokpitu a celkom motoroveho priestoru nie je plynuly, schody su na oboch bokoch.

Re: Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Karoseriu som dokoncil predkom.Podla navodu sa priecna vystuha J (v karoserii za startovym cislom "1") nemala podliepat, ja som ju dal na 1mm balzu kvoli pevnosti.Trochu problemov robil vstup ku mriezke chladica (diely 12,13) dostat do uz zlepeneho nosu.Mal vacsi obvod, tak som ho musel upravovat.Bal som sa aj samotneho vlepovania vstupu do nosa, ale podarilo sa: po vlozeni dielu na miesto som ho najprv prilepil ku spodnej casti a neskor k vrchnej polovici.Este sa mi podarilo pri retusovani cervenou zaspinit zlty pasik na nose, trochu som ho pretrel farbou ale vytrca to.
Celkovo mi jednotlive segmenty karoserie vzajomne nie idelane nadvazuju, vsade su nejake schodiky.

Celkovo mi jednotlive segmenty karoserie vzajomne nie idelane nadvazuju, vsade su nejake schodiky.
Re: Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Spracoval som brzdy a kolesa.Brzdy su vsetky rovnake.Oproti navodu som podlepil diel 64 (obvodove rebrovanie brzdovych bubnov) asi 140g papierom aby to realnejsie vyzeralo.
Kolieska boli bez problemov, zadne su kusok sirsie oproti prednym.Lepene su cele na tupo.Velmi dobre sa mi tvarovali bocnice a aj super sedia voci behunom

Kolieska boli bez problemov, zadne su kusok sirsie oproti prednym.Lepene su cele na tupo.Velmi dobre sa mi tvarovali bocnice a aj super sedia voci behunom

Re: Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Nakoniec este doplnky: celne sklo, vyfuk a zrkadlo.
Celne sklo sa dalo zlepit cele z papiera alebo takto s foliou, jej sablona je sucastou modelu.
Na zrkadlo som doplnil samolepiacu odrazovu foliu.
Vyfuk je mozne spravit podla sablon z drotu alebo z papierovych dielov.Jeho tvar som pribezne doladoval podla karoserie.
Celkovo je model podareny, niektore popisane nedostatky urcite nebudu problemom pre primerane sikovnych modelarov a modelarky, moznosti ako model vyladit a doplnit je to tiez dostatok.

Celne sklo sa dalo zlepit cele z papiera alebo takto s foliou, jej sablona je sucastou modelu.
Na zrkadlo som doplnil samolepiacu odrazovu foliu.
Vyfuk je mozne spravit podla sablon z drotu alebo z papierovych dielov.Jeho tvar som pribezne doladoval podla karoserie.
Celkovo je model podareny, niektore popisane nedostatky urcite nebudu problemom pre primerane sikovnych modelarov a modelarky, moznosti ako model vyladit a doplnit je to tiez dostatok.
- developer10 | 38
- Príspevky: 871
- Meno: Peter
- Bydlisko: Spišská Nová Ves
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Gratulujem ku dokončeniu Ľubo, vyzerá super! Normálne som až pátral že ako bola tá kapota uchytená že či by sa nedala spraviť nejaká prezentačná poloha ale ona bola fakt voľna, len tak odhadzovateľná... Už sa teším na nejaké ďalšie červené doutníky do zbierky, paráda, trim še!
...po 20 rokoch naspäť v papieri, hlavne hasiči :) ...ale niečo som už aj porobil, aha TU
Akurát majstrujem nad týmto dlhodobým projektom Tatry 148 CAS-32 a špatnokrásnym K-MAXom, lepidlo ešte schne na Rakete a OT-čku
Akurát majstrujem nad týmto dlhodobým projektom Tatry 148 CAS-32 a špatnokrásnym K-MAXom, lepidlo ešte schne na Rakete a OT-čku
Re: Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Vítaz súťaže foto mesiaca september 2023, gratulujem, pekná formulka.
Re: Maserati 250F (1957) / W.M.C. Models / 1:25
Dakujem, dost ma to prekvapilo a samozrejme aj potesilo



Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní