To bude druhý Bender
http://www.hansebubeforum.de/showtopic.php?threadid=15300&pagenum=7#557114
Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Nie je dôležitý cieľ, ale cesta.
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Roman - bohužel, detaily souprav jsem neodfotil, neboť 1) bych správně vůbec v areálu Škodovky neměl fotit, 2) jsem byl po noční směně a už jsem chtěl být co nejdříve doma v posteli .
terenkoza - taky se rád občas mrknu na Futuramu .
pisho66 - toto fórum rovněž pravidelně sleduju, jsou tam fakt zajímavé věci .
V květnu se do fabriky konečně začaly svážet z Německa pro mne toužebně očekávané větší části lisů, transport opět zajistila firma Spedition Bender. Odfotil jsem dva transporty:
Takovýchto souprav přijelo do Škodovky celkem pět, a všechny měly naprosto stejné parametry: délka - 34 metrů, šířka - 4,9, výška - 4,5 a hmotnost - 203 tun. Hmotnost samotných nákladů - 126 tun. Vyrobeno ve firmě Schuler.
terenkoza - taky se rád občas mrknu na Futuramu .
pisho66 - toto fórum rovněž pravidelně sleduju, jsou tam fakt zajímavé věci .
V květnu se do fabriky konečně začaly svážet z Německa pro mne toužebně očekávané větší části lisů, transport opět zajistila firma Spedition Bender. Odfotil jsem dva transporty:
Takovýchto souprav přijelo do Škodovky celkem pět, a všechny měly naprosto stejné parametry: délka - 34 metrů, šířka - 4,9, výška - 4,5 a hmotnost - 203 tun. Hmotnost samotných nákladů - 126 tun. Vyrobeno ve firmě Schuler.
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Následně v první polovině června do Škodovky dorazil transport s největší částí lisů. Postarala se o to naše firma Nosreti, tento transport doprovázel i Vašek Hakl. Tímto bych ti, Vašku, chtět poděkovat za echo, protože takovouhle megasoupravu jsem ještě nikdy na vlastní oči neviděl a neodfotil .
Takovéto soupravy sem dorazily celkem dvě, obě jely z Mělníka, a parametry obou souprav byly rovněž stejné: délka - 43 metrů, šířka - 5 metrů, hmotnost celé soupravy - 300 tun a hmotnost nákladu - 190 tun .
Takovéto soupravy sem dorazily celkem dvě, obě jely z Mělníka, a parametry obou souprav byly rovněž stejné: délka - 43 metrů, šířka - 5 metrů, hmotnost celé soupravy - 300 tun a hmotnost nákladu - 190 tun .
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
na tom dlhom navese sa pri jazde do zatacky otacaju vsetky kolesa alebo len niektore?
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Mňa by zaujímala iná vec. Sú pri takto dlhom prívese ešte pod krajnými nápravami nejaké reálne nápravové tlaky? Však ten príves sa musí reálne deformovať dosť výrazne. Ak by mal byť tuhý, tak by tam podľa môjho skromného odhadu mali byť nosníky asi ako tie žeriavové z pred pár postov. Predpokladám, že z toho existuje nejaký výpočet (asi sa bude dokladať k žiadosti o povolenie prejazdu danou trasou). Ako profesionálneho statika stavieb by som si to zo zvedavosti rád pozrel.
Beňo
Beňo
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Martine nemáš zač, rádo se stalo.
Roman ano všechny nápravy se natáčejí. Je to dělané tak, že polovina soupravy je proti původní otočená obráceně myslím nápravově, aby zatáčely do oblouky. Kdyby se jednotlivé vozíky spojily stejně, zatáčelo by to jen na jednu stranu a to všechny kola napravo nebo nalevo.
Beňo ano tlaky na nápravu jsou po celé délce stejné. K tomu je právě speciální program, který ti spočítá dle váhy nákladu kam máš daný náklad položit od začátku vozíku, aby se tlaky rozložily stejně na jednotlivou nápravu. Toto musíš dokladovat povolovači, který ti následně vydá povolení. Samozřejmě je zapotřebí i k tomu dodat veškerá vyjádření správců komunikací.
Klidně se ptejte dále
Roman ano všechny nápravy se natáčejí. Je to dělané tak, že polovina soupravy je proti původní otočená obráceně myslím nápravově, aby zatáčely do oblouky. Kdyby se jednotlivé vozíky spojily stejně, zatáčelo by to jen na jednu stranu a to všechny kola napravo nebo nalevo.
Beňo ano tlaky na nápravu jsou po celé délce stejné. K tomu je právě speciální program, který ti spočítá dle váhy nákladu kam máš daný náklad položit od začátku vozíku, aby se tlaky rozložily stejně na jednotlivou nápravu. Toto musíš dokladovat povolovači, který ti následně vydá povolení. Samozřejmě je zapotřebí i k tomu dodat veškerá vyjádření správců komunikací.
Klidně se ptejte dále
- iconmaster | 35
- Last man standing
- Príspevky: 7433
- Meno: Peter Jankovič
- Bydlisko: Želiezovce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Ja len dodam, ze rozlozenie zatazenia na jednotlive napravy nezalezi na deformacii ramu, kedze sa pouziva hydraulicke zavesenie naprav. Kazda jedina (pol-) naprava ma rovnaky piest a teda plati Pascalov zakon (tlak rovnaky, plocha piestov rovnaka = rovnaka sila na kolese). Zaroven to umozni, aby podvozok kopiroval teren, bez toho ze niektore kolesa sa nadmerne zatazili:
https://youtu.be/Fq5O6ubIwqk?t=1m53s
https://youtu.be/Fq5O6ubIwqk?t=1m53s
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Na začátku června jsem konečně absolvoval výlet autem, konkrétně do Hradce Králové, kde jsem nafotil tuto odstavenou soupravu:
Převážela se mostní konstrukce na trase Záboří nad Labem - Plotiště nad Labem. Parametry soupravy: délka - 36 metrů, šířka - 6,5 metrů, výška - 4 metry a hmotnost - 111 tun. Firma Švestka je druhou firmou v česku, která má ve své flotile tahač nový Mercedes Arocs 8x4 . Vím, že jej určitě mají minimálně od loňského listopadu, poprvé ho použili při převozu vánočního stromu z České Lípy do Prahy.
Převážela se mostní konstrukce na trase Záboří nad Labem - Plotiště nad Labem. Parametry soupravy: délka - 36 metrů, šířka - 6,5 metrů, výška - 4 metry a hmotnost - 111 tun. Firma Švestka je druhou firmou v česku, která má ve své flotile tahač nový Mercedes Arocs 8x4 . Vím, že jej určitě mají minimálně od loňského listopadu, poprvé ho použili při převozu vánočního stromu z České Lípy do Prahy.
Re: Úlovky techniky (nejen) na Mladoboleslavsku
Ve stejném týdnu, co jsem odfotil soupravu od Švestky, jsem ve Škodovce odfotil další dvě soupravy, které přivezly do nové lisovny zatím poslední části lisů.
1) od firmy Spedition Bender:
Parametry soupravy: délka - 31 metrů, šířka - 4 metry, výška - 4,4 metry, hmotnost - 182 tun.
2) od firmy Bohnet, Německo:
1) od firmy Spedition Bender:
Parametry soupravy: délka - 31 metrů, šířka - 4 metry, výška - 4,4 metry, hmotnost - 182 tun.
2) od firmy Bohnet, Německo:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní