Nevieš kam dať 2% dane?. A čo tak prispieť na chod našej najväčšej súťaže v Nitre?
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Nevieš ako? Napíš správu Radkovi ( RKK) , on ti povie ako na to. Ďakujeme.
Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Pri najhorsom bude treba rozsirit ram podvozku, ale ani to by nemal byt velky problem, podobnym postupom sa menil rozchod na uzkorozchodnych parnych lokomotivach (tymto postupom z niektorych uzkorozchodiek vznikli dokonca normalne rozchodne lokomotivy), takze na voznoch by to tiez nebolo nerealne.
Lepim preto, ze ma to bavi, tak ako ma to bavi a to, co sa mi paci.
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Off topic: Mam jednu offtopikovu otazku, asi pre Jozkina, ked uz sa tu bavime o rozchode.
Za vojny, ide ide BR52ka z Nemecka do Ruska, ide ide, pride k sirokorozchodnej, a spravilo sa potom co ?
Lokomotive asi len tak rozchod nezmenili.., to akoze prerobili kolajnice od Uzgorodu az do Moskvy ?
Ci ?
Za vojny, ide ide BR52ka z Nemecka do Ruska, ide ide, pride k sirokorozchodnej, a spravilo sa potom co ?
Lokomotive asi len tak rozchod nezmenili.., to akoze prerobili kolajnice od Uzgorodu az do Moskvy ?
Ci ?
Lubosh, paraaada, tesim sa na final, nechces nahodou pustit do obehu aspon jeden ten podvozok ?
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Off topic: No, praveze Nemci boli trochu narcisi, tak ked dobili nejake sovietske uzemie so zeleznicou, tak okamzite zacali s prerozchodovanim - najprv tratove a dopravne kolaje a neskor aj manipulacne - vtedy to bolo pomerne jednoduche, niekde boli kolajnice prichytene iba klincami (dvoma ci troma na jednej strane na podvale), niekde uz boli aj podkladnice, ale vo vacsine pripadov islo o drevenne podvaly, takze stacilo navrtat nove diery o 8,5cm blizsie k druhej kolajnici... Co sa vsak prerozchodovavalo - to boli sovietske lokomotivy. Z tych vyviazali dvojkolia a poslali ich do najblizsich dielni na prelisovanie na normalny rozchod, potom sa nanovo zaviazali do povodnych lokomotiv a jazdilo sa s nimi dalej na obsadenych prerozchodovanych tratiach...
Lepim preto, ze ma to bavi, tak ako ma to bavi a to, co sa mi paci.
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Normálne je vlastnit (viac) originál(ov).
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Tak som to premeral a dalo by sa to upraviť len posunutím kolies. Ale bolo by to natesno, na každej strane je medzera približne 2,5mm.
Fito: Ak by ti stačili neočíslované diely bez návodu, nieje problém.
Fito: Ak by ti stačili neočíslované diely bez návodu, nieje problém.
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Brzdič napísal:Já mám Canona taky, tak počkám jak to bude fungovat tobě. Jinak mě by ani nevadilo kdyby to bylo ze dvou dílů které by se nalepili k sobě.
Tak som to skúsil vytlačiť podla vyššie uvedeného návodu (viewtopic.php?f=24&t=3472&start=30#p66523) a bez problémov to vytlačilo.
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Ako vždy práca na úrovni . Patina sa asi nekoná či?
Hotovo: Pzkpfw V Panther, Messerschmitt Bf 109 F-2
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Možno by som skúsil takú jemnú patinu, ale nemám s tým žiadne skúsenosti. Uvidím až bude model hotový či sa mi do toho bude chcieť.
Re: Plošinový vagón typ SSys /Lubosch/ 1:25
Toto je veľmi pekná prácička
Nie je dôležitý cieľ, ale cesta.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných